Анонси подій

 *поточна інформація змінюється. Слідкуйте за оновленням
Із 24 лютого 2022 року військове широкомасштабне вторгнення росії спричинило особливі умови роботи.
Заклад освіти не припиняє надавати освітні послуги та запрошує до співпраці роботодавців!                                                     

Мало робити клієнту зачіску, потрібно розуміти його психотип

Тренінг ЗотікЦю та багато інших складових успішності перукарів та перукарень обговорювали на тренінгу-практикумі "Орієнтація на клієнта в салонах індустрії краси", що проходив 16 квітня в Тренінговому центрі "ЛОТОС-ІНВЕСТ".

Навчання проводив ігротехнік, бізнес – тренер Володимир Новацький.

 В рамках цього заходу учасники розглядали ряд питань, які впливають на імідж перукарень та майстрів. Усі присутні з цікавістю слухали про типологію клієнтів та роботу з ними; вчилися, як формувати командний дух у працівників перукарні; наголошували на правилах дотримання стандартів у роботі, дізнавалися, як отримати постійних клієнтів; тренувалися працювати із запереченнями; вивчали стратегію ведення перемовин (формування лояльності у відношеннях клієнта та майстра); переконувалися у необхідності ведення бази клієнтів.

Анна Зотік, майстер РЦПТО ДСЗ, яка побувала на тренінгу, ділиться враженнями:

-        Практикум був насиченим та корисним, отож поповнив мої знання. Безперечно, я буду застосовувати їх у викладацькій роботі, адже навчання слухачів має проходити цікаво та змістовно, а практика базуватися на реаліях життя. І тоді майбутні майстри-перукарі будуть максимально адаптовані до ринку послуг, а отже конкурентоспроможними.

 

Головне меню


Лічильник відвідувачів

8405181
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
4283
9896
30439
8328228
30439
177703
8405181

Ваш IP: 216.73.216.132
На сервері час : 2025-09-04 18:31:16

Статистика сайту

  • Перегляди статей : 4696909
return_links(3); ?>