Анонси подій

 *поточна інформація змінюється. Слідкуйте за оновленням
Із 24 лютого 2022 року військове широкомасштабне вторгнення росії спричинило особливі умови роботи.
Заклад освіти не припиняє надавати освітні послуги та запрошує до співпраці роботодавців!                                                     

Психологи радять сміливо проходити власні життєві коридори

Гоща

На базі Гощанського навчального відділення РЦПТО ДСЗ періодично відбуваються різноманітні заходи для слухачів. Так, днями психолог та вихователь провели тренінг у групах кравців, касирів торгового залу, ковалів, виробників художніх виробів з лози на тему «Профілактика та подолання стресових станів».

Ірина Гарнага - вихователь центру, тренер розповіла слухачам, що у своїй теорії стресу канадський патофізіолог, ендокринолог Ганс Сельє виділив три стадії стресу: І - стадія тривоги, ІІ - стадія опору, ІІІ – стадія виснаження. Почуття тривоги, роздратованості або ж злості - ніщо інше, як стрес, що виникає завдяки нашим емоціям. Ірина Гарнага та психолог Тамара Сажина пояснювали слухачам, що стреси, які виникають у житті, можна уявити як коридори, якими треба пройти: хтось швидше, хтось повільніше, хтось важче, хтось легше, однак пройти ними все одно доведеться. Цікаво, що людям, які в житті керуються раціональним, а не емоційним мисленням, стан стресу практично невідомий. Спеціалісти наголошували, що від вміння керувати власними емоціями й залежатиме глибина пережитого стресу.

Слухачів зацікавила дана тема, дехто прагнув індивідуально проконсультуватись у фахівців. Лектори з готовністю відповідали на усі запитання. Важливо, що саме під час таких зустрічей багатьом вдається позбутися негативних емоцій та націлитися на позитив.

{gallery foto/galereya/psiholog_stres_/Goshcha_}

 

Головне меню


Лічильник відвідувачів

8378800
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
4058
8672
4058
8328228
4058
177703
8378800

Ваш IP: 216.73.216.148
На сервері час : 2025-09-01 19:50:18

Статистика сайту

  • Перегляди статей : 4679462
return_links(3); ?>