Анонси подій

 *поточна інформація змінюється. Слідкуйте за оновленням
Із 24 лютого 2022 року військове широкомасштабне вторгнення росії спричинило особливі умови роботи.
Заклад освіти не припиняє надавати освітні послуги та запрошує до співпраці роботодавців!                                                     

Майбутні продавці вчилися долати конфлікти

 25673177 1490726040976970 493398244 o«Конфлікти – це норма життя. Якщо у вашому житті немає конфліктів, - перевірте, чи є у вас пульс!..» ( Чарльз Ліксон)

 Що означає дана теза, днями намагались усвідомити майбутні продавці продовольчих товарів, які проходять професійну підготовку на базі Костопільського навчального відділення Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Під час заняття «Конфлікт і спілкування», що проводилося з елементами тренінгу, їм професійно допомагала практичний психолог навчального закладу Оксана Кондратюк-Якимець.

 Такою є реальність, і конфлікт став невід’ємною частиною людського буття протягом усієї історії його існування. При цьому конфлікт не може розглядатись, як відхилення від нормальної поведінки людей, тому що являє собою вид спілкування, в основі якого -протиріччя сторін.

Психолог розповіла слухачам, що конфлікти мають високу психологічну вартість – негативні емоції, стреси, переживання, розчарування, втрати, відчуття провини… Але усі ці наслідки можна і потрібно попереджувати, а провідну роль у цьому відіграє власне поведінка самих учасників.

За допомогою спеціальних вправ слухачі знайомились ближче між собою. Особливо цікавою і пізнавальною була вправа на визначення рівня схильності до конфлікту. Присутні змогли переконатись у неповторності та унікальності кожного, вчились контролювати свої емоції, створювати і зберігати позитивний клімат у групі та багато іншого.

Приємно, що атмосфера на занятті була дружньою та невимушеною, всі плідно працювали та ділились враженнями. Під час однієї із вправ слухач Сергій Поліщук зазначив: «Спочатку я, чесно кажучи, нічого особливого не очікував, адже ніколи не задумувався, наскільки важливо у моїй майбутній роботі спокійне, врівноважене спілкування з людьми. На сьогоднішньому ж занятті я багато дізнався, а цінні знання обов’язково використаю у своїй професії».

Слухачка Любов Саванчук ділиться: «Сьогодні я отримала цінні знання не лише як майбутній продавець, але і як мама семи дітей! Щиро вдячна одногрупникам та викладачу, обов’язково скористаюся порадами на практиці».

Кондратюк тренінгНасамкінець, психолог зазначила: «Торгівля, як сфера обслуговування, одна з найважливіших у сучасному суспільстві, оскільки задовольняє актуальні матеріальні та духовні потреби громадян, але, мабуть, і сама «багата» на конфліктні ситуації. Тому надзвичайно важливо розширювати знання слухачів про конфлікти, показувати ефективні шляхи розв’язання конфліктних ситуацій, формувати почуття відповідальності за свої слова і вчинки та спонукати до безперервної роботи над собою».

25564778 1490726060976968 245550096 n 25625488 1490726064310301 1099905986 o

 

Головне меню


Лічильник відвідувачів

8396591
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
5589
11351
21849
8328228
21849
177703
8396591

Ваш IP: 216.73.216.18
На сервері час : 2025-09-03 08:19:42

Статистика сайту

  • Перегляди статей : 4689608
return_links(3); ?>