Цю та багато інших складових успішності перукарів та перукарень обговорювали на тренінгу-практикумі "Орієнтація на клієнта в салонах індустрії краси", що проходив 16 квітня в Тренінговому центрі "ЛОТОС-ІНВЕСТ".
Навчання проводив ігротехнік, бізнес – тренер Володимир Новацький.
В рамках цього заходу учасники розглядали ряд питань, які впливають на імідж перукарень та майстрів. Усі присутні з цікавістю слухали про типологію клієнтів та роботу з ними; вчилися, як формувати командний дух у працівників перукарні; наголошували на правилах дотримання стандартів у роботі, дізнавалися, як отримати постійних клієнтів; тренувалися працювати із запереченнями; вивчали стратегію ведення перемовин (формування лояльності у відношеннях клієнта та майстра); переконувалися у необхідності ведення бази клієнтів.
Анна Зотік, майстер РЦПТО ДСЗ, яка побувала на тренінгу, ділиться враженнями:
- Практикум був насиченим та корисним, отож поповнив мої знання. Безперечно, я буду застосовувати їх у викладацькій роботі, адже навчання слухачів має проходити цікаво та змістовно, а практика базуватися на реаліях життя. І тоді майбутні майстри-перукарі будуть максимально адаптовані до ринку послуг, а отже конкурентоспроможними.