Майбутні адміністратори - слухачі РЦПТО ДСЗ побували на семінарі «Розвиток власної справи. Механізми підбору персоналу та партнерів, розвиток ідеї», що відбувся в рамках проекту «Як українській жінці стати лідером в бізнесі?» та за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.
Перед присутніми виступали експерти проекту Лариса Гунько - голова правління Центру підтримки громадських ініціатив “Чайка”,керівник проектів, тренер та Тетяна Мельник - юрисконсульт, тренер.
Майбутні адміністратори познайомилися із перевагами та недоліками підприємництва. Тренери показали, що криється за міфами стосовно ризиків започаткуваннявласної справи. Присутні вивчали формулу успішного бізнесу та пробували формулювати власні бізнес-ідеї, дізналися про піраміду потреб, складену американським психологом Абрагамом Маслоу, переконувалися у необхідності та ролі внутрішніх мотиваторів.
Особливо цікаво проходило обговорення питань самозайнятості та перших кроків у ролі менеджера. А розділ «Моя перша команда. Підбір персоналу та вибір партнерів» викликав пожвавлення та активність, адже це перша спроба себе у ролі керівника. Організація власної справи та залучення працівників передбачають мотивацію та контроль. Від заохочення та злагодженості команди здебільшого і залежатиме результат роботи. І якщо класичний статус керівника передбачає певні професійні стандарти, то будь якій новій справі необхідні унікальні та конкурентоспроможні якості, а їх може гарантувати лише грамотно підібрана команда однодумців.
На семінарі розглядалися також питання реєстрації та здійснення діяльності приватним підприємцем відповідно до останніх змін в законодавстві, теми стартового капіталу і кредитування бізнесу. Слухачів знайомили із основами фінансової безпеки. Лектори застерегли майбутніх підприємців від псевдокредиторів та фінансових пірамід.
Важливим аспектом діяльності будь якого бізнесу є його корпоративна відповідальність. З цими та багатьма іншими поняттями професійні тренери знайомили на семінарі.
Викладач РЦПТО ДСЗ Оксана Іщук відмітила особливий інтерес своєї групи до нової інформації та бажання й надалі навчатися підприємницькому мистецтву. Подібні заходи постійно ініціюються в навчальному закладі, адже вони дозволяють слухачам мислити ширше та перспективніше на благо власного майбутнього.