За підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства (Фонд Дж.Сороса) в рамках проекту «Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації» 16 травня у Києві відбувся конгрес учасників проекту. Метою масштабного заходу є дослідження освітнього середовища щодо підготовки асистентів педагогів, які були б спроможні працювати в інклюзивному освітньому середовищі.
«Робоча група розглянула перспективи розширеного впровадження даного проекту. Особливу увагу було приділено залученню до роботи навчальних закладів системи профтехосвіти, у т.ч. - Державної служби зайнятості», - коментує учасник зустрічі, заступник директора Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості Оксана Зигалова.
У РЦПТО вивчають доцільність та перспективи впровадження нової посади – асистент викладача, адже тут забезпечують різні форми навчання, у т.ч. й інклюзивну освіту, а також навчання демобілізованих учасників АТО.
На меті – вивчення міжнародного досвіду з даного питання, зокрема, і щодо адаптації та забезпечення освітнього рівня дорослого населення ромської національності., - додала Оксана Миколаївна.