Педагогічна рада Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості працює над питаннями удосконалення форм і методів професійного навчання дорослого населення в умовах сучасного ринку праці. Саме з огляду на сучасне професійне навчання безробітних громадян, представники педагогічного колективу, а також адміністрація навчального закладу, зустрілися на черговому засіданні. Завітала до освітян і заступниця директора Рівненського обласного центру зайнятості Тетяна Новорок.
Серед питань, які обговорили на засіданні, - робота методичних комісій РЦПТО ДСЗ із питань удосконалення якості та ефективності професійного навчання дорослого населення; досвід впровадження сучасних інноваційних технологій навчання, проектів та програм, розгляд проблем та шляхів їх вирішення; підвищення кваліфікації педагогічних працівників; робота педагогічного колективу з питань охорони праці.
Заступник директора РЦПТО ДСЗ Оксана Зигалова у своєму виступі зауважила, що у навчальному закладі діють 6 методичних комісій, зокрема, сфери ІКТ та електронного діловодства, швейного напрямку та народних промислів, готельного господарства, ресторанної справи та побутового обслуговування, сфери торгівлі, підприємництва, галузей сільського господарства, металообробки і будівництва та з предмету «Охорона праці». За поточний період здійснена успішна робота з адаптації сайту РЦПТО під мобільні пристрої. Ця розробка полегшеної версії основного сайту виконана слухачами групи «Практичний веб-дизайн». Із метою популяризації освітніх послуг навчального закладу створено також мобільний додаток під OS Android. В інформаційному середовищі успішно адаптована Інтерактивна карта актуальних начальних курсів РЦПТО ДСЗ, інформують відеоролики про формування груп. Активність та використання прогресивних методів і прийомів у роботі дозволили викладачам і майстрам виробничого навчання досягти вагомих успіхів разом із слухачами. Так, в Україні, завдяки участі у різноманітних конкурсах і фестивалях вже знають наших ковалів, перукарів, кухарів, агентів з організації туризму, кравців, а майбутні підприємці-початківці успішно опановують навички ведення підприємницької діяльності завдяки технологіям Міжнародної організації праці.
Старший майстер Віктор Красовський запропонував провести навчання для педагогічних працівників навчального закладу у вигляді відкритого заняття, згідно принципів проведення тренінгів за методологією МОП. Він також зупинився на питаннях дистанційної форми навчання та акцентував на необхідності введення посади методиста, який би займався питаннями дистанційного та дуального навчання, сприяв постійному наповненню дистанційних курсів та забезпечував відповідний супровід викладачів. Було наголошено також на необхідності успішного вирішення питань якості зв’язку у базових центрах зайнятості.
Методист Раїса Ліхачова наполягала, що питанню стажування майстрів виробничого навчання РЦПТО необхідно приділяти особливу увагу, а їм самим варто проявляти ініціативу, підбирати «свої» бази і відповідні програми стажування. Вона інформувала, що підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється не рідше одного разу на 5 років і є обов’язковою умовою чергової атестації. Методист додала, що серед форм підвищення кваліфікації діють «інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), дуальна, на робочому місці, на виробництві тощо, а форми підвищення кваліфікації можуть поєднуватись.
Аналізуючи роботу РЦПТО ДСЗ, Тетяна Новорок наголосила, що вкрай необхідно забезпечувати максимально зручні умови для проведення занять безробітних на курсах цільового призначення, а саме – у районних філіях РОЦЗ. За її словами, рівень кваліфікації викладачів та якість навчання мають займати пріоритетні позиції у роботі навчального закладу, а завідувачі навчальних відділень РЦПТО повинні активізувати роботу щодо створення належних умов такої форми навчання та забезпечувати високий результат.
Директор РЦПТО ДСЗ Володимир Псюк підсумував роботу колективу та закликав членів педради ефективно впроваджувати кращий досвід роботи та ініціювати прогресивні методи підготовки кваліфікованих працівників.
У роботі педагогічної ради Рівненського центру ПТО ДСЗ взяли участь заступники директора, майстри виробничого навчання, методисти, фахівець з питань цивільного захисту, викладачі, завідувачі навчальних відділень.