За будь-якою професією, яку обирають слухачі Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, стоять, насамперед, комунікації із людьми. Висококваліфікований робітник, окрім професійних здібностей, володіє відмінними комунікаційними якостями. Особливо ж, такі критерії важливі у сфері обслуговування, де щодня відбувається спілкування із клієнтами. Важливо, що нерідко, слухачі самі ініціюють семінари, тренінги, зустрічі із викладачем, адже саме такий формат спілкування дозволяє глибше порушити питання взаємин, розглянути конфліктні ситуації, проаналізувати поведінкові характеристики.
Так, нещодавно слухачі за професією «Продавець продовольчих товарів», що із Рівного, Рівненського і Сарненського районів, ініціювали важливу тему стосунків у колективі, комунікацій із колегами.
Як поділилася викладачка освітнього закладу Ірина Гарнага, на прохання майбутніх продавців в онлайн форматі був організований семінар-тренінг. Захід провели на платформі Googl Meet. «Це була жвава розмова, цікавий діалог! Слухачі переказували власні історії, ділилися досвідом, навіть прикрим. І це знову спонукало до подальшої роботи! Важливо вчасно почути людину, підказати, як діяти, де варто подумати, спрямувати на позитив... Питань багато, всі вони важливі як загалом для групи, так і для кожного індивідуально», – зауважує педагог.
Тренінг «Толерантність - крок до гуманності» активував актуальні птання, розширив діапазон майбутніх обговорень. А відтак, будуть наступні зустрічі. І нарешті вони проходитимуть наживо!
Під час заходу порушували питання розвитку особистої толерантності, виховання в собі терпимості та прийняття індивідуальності кожного, незважаючи на вікові чи соціальні відмінності. Слухачі вчилися цінувати та поважати індивідуальні особливості один одного, а отже зможуть перенести модель взаємин і у свої нові трудові колективи.
За допомогою спеціальних тренінгових вправ учасники зустрічі усвідомлювали хибність ставлення до людей лише на основі сформованих стереотипів. Так, «Сходинки взаємин» допомогли майбутнім продавцям сформувати власний підхід до одногрупників, різних за віком та статусом.
Куратор групи, викладачка Валентина Зубік зауважує, що слухачі активно обговорюють тренінг, очікують на нові зустрічі та мають ще багато запитань до Ірини Гарнаги. «Приємно, що безробітні прагнуть всебічного розвитку, цікавляться важливими питаннями комунікацій, а отже усвідомлюють свою майбутню місію, відповідальність у професії», - підсумовує педагог.