Технологія Unity 3D - вдалий вибір для початку роботи в сфері ігрової індустрії. Сьогодні Unity 3D впевнено лідирує на ринку мобільних додатків та віртуальної реальності. Рушій Unity 3D все більше використовується для розробки додатків під велику кількість платформ, зокрема, мобільні пристрої, комп’ютери, ігрові консолі, пристрої доповненої та віртуальної реальності та інші.
Переваги Unity оцінили слухачі, які 3 місяці навчалися у Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості за напрямом «Створення додатків в середовищі Unity 3D на C#». Вчорашні безробітні із Рівного, Радивилівського, Рівненського та Здолбунівського районів успішно опанували організацію робочого процесу при розробці програмних додатків, основи С# та об’єктно-орієнтованого програмування, основи роботи у середовищі Unity 3D, класи та компоненти, анімацію, розробку штучного інтелекту, системи частинок, інтерфейси та меню гри, а також розробку під Android.
Демонстрація набутих знань та практичних навичок відбулася на підсумковому занятті. Враженнями від представлених робіт поділився із присутніми колишній слухач освітнього закладу, а нині представник Рівненської студії «Zagrava» Борис Васьошенко. Він уважно спостерігав за презентацією розробок ігор, аналізував та оцінював рівень, адже прийшов на підсумкове заняття з метою запросити кращих на співбесіду.
Подальша робота розробників ігор напряму залежатиме від їхньої майстерності, вміння оптимізувати роботу, оригінальності, запитів ринку та співпраці із роботодавцями. Пан Борис поділився власним досвідом, дав цінні поради і рекомендації випускникам щодо саморозвитку, закликав їх брати активну участь у різноманітних заходах, конкурсах, пов’язаних із ігровою індустрією, адже це спонукає до пошуків партнерів і нових ідей. І особливі умови конкуренції, як то – створити гру за 3 (!) дні надихають та додають азарту.
Викладач Андрій Литвин відмітив активність слухачів та розмаїття тем, які вони втілили в розробки ігор. Він зауважив: «Усі слухачі оцінили переваги даного напряму навчання у нашому закладі. Це - низький поріг входження: вже за тиждень навчання можна створити просту гру; кросплатформність: створюючи проект не потрібно задумуватись над великою кількістю технічних деталей; потужність: широкий набір інструментарію надає можливість розробки будь-яких проектів - малих і великих, 2D та 3D додатків, гнучкість і розширюваність: надається можливість не тільки повністю налаштовувати інтерфейс програми, а й створювати власні елементи для швидшої та зручнішої розробки».
Про ще один важливий аспект говорили під час заняття. Велике ком’юніті. Це унікальна спільнота фахівців, що працюють з Unity, яка є дуже великою, і яка завжди приходить на допомогу. Борис Васьошенко наголошував саме на постійній «присутності» у цій спільноті.
Методист Ольга Дроб’язко зауважила: «Ця справа вимагає чималих зусиль, і за яскравою картинкою приховується скрупульозна робота. Приємно, що розробники досліджують середовище і готові вдосконалюватися».
Заступниця директора Рівненського центру ПТО ДСЗ Оксана Зигалова задоволена заняттям та цікавими ідеями розробників. Вона підтримала слухачів, вказавши на важливу рису – наполегливість та оригінальність. «У сучасному світі ІТ-технологій потрібно також вміти себе презентувати, скласти і вдало розмістити власні портфоліо та резюме, зауваживши свої сильні сторони, - додала вона. - Особливі досягнення продемонстровані вже сьогодні, зокрема, Романом Матусевичем , Ростиславом Мидляком, Іриною Дмитрук. Робота пана Ростислава заслуговує на особливу увагу». Розробник-початківець зумів втілити новий погляд на складну ситуацію карантинних обмежень та поширення корона вірусу - «COVID-MAN» - гра про коронавірус.
Загалом, були представлені наступні роботи: «Bounty Hunter» - платформер, ковбойський вестерн, «Topdown Zombie Shooter» - 2D шутер з видом зверху (особливістю є генерація рівнів випадковим чином: кожного разу створюватиметься новий унікальний рівень), «Robot» - гра про робота, що мандрує намальованим шляхом, «Casino» - віртуальне казино з різними ігровими автоматами.
Після представлення робіт випускники отримали посвідчення про професійне навчання.
Насичені лекційні та практичні заняття, а також повний цикл розробки ігор – це той інструментарій, з яким вони складають гідну конкуренцію на ринку праці. Досвід підтверджує, що професійна підготовка на сучасних платформах та у колі досвідчених педагогів і однодумців сприяють якнайшвидшій адаптації до умов реального ігрового бізнесу.
Переглянути фрагменти ігор слухачів можна за посиланням