Розробники ігор вперше комунікували із роботодавцем

DSC 1367#Unity_3D_рівне_цпто

Технологія Unity 3D - вдалий вибір для початку роботи в сфері ігрової індустрії. Сьогодні Unity 3D впевнено лідирує на ринку мобільних додатків та віртуальної реальності. Рушій Unity 3D все більше використовується для розробки додатків під велику кількість платформ, зокрема, мобільні пристрої, комп’ютери, ігрові консолі, пристрої доповненої та віртуальної реальності та інші.

Переваги Unity оцінили слухачі, які 3 місяці навчалися у Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості за напрямом «Створення додатків в середовищі Unity 3D на C#». Вчорашні безробітні із Рівного, Радивилівського, Рівненського та Здолбунівського районів успішно опанували організацію робочого процесу при розробці програмних додатків, основи С# та об’єктно-орієнтованого програмування, основи роботи у середовищі Unity 3D, класи та компоненти, анімацію, розробку штучного інтелекту, системи частинок, інтерфейси та меню гри, а також розробку під Android.

Демонстрація набутих знань та практичних навичок відбулася на підсумковому занятті. Враженнями від представлених робіт поділився із присутніми колишній слухач освітнього закладу, а нині представник Рівненської студії «Zagrava» Борис Васьошенко. Він уважно спостерігав за презентацією розробок ігор, аналізував та оцінював рівень, адже прийшов на підсумкове заняття з метою запросити кращих на співбесіду.

DSC 1362

Подальша робота розробників ігор напряму залежатиме від їхньої майстерності, вміння оптимізувати роботу, оригінальності, запитів ринку та співпраці із роботодавцями. Пан Борис поділився власним досвідом, дав цінні поради і рекомендації випускникам щодо саморозвитку, закликав їх брати активну участь у різноманітних заходах, конкурсах, пов’язаних із ігровою індустрією, адже це спонукає до пошуків партнерів і нових ідей. І особливі умови конкуренції, як то – створити гру за 3 (!) дні надихають та додають азарту.

DSC 1360

Викладач Андрій Литвин відмітив активність слухачів та розмаїття тем, які вони втілили в розробки ігор. Він зауважив: «Усі слухачі оцінили переваги даного напряму навчання у нашому закладі. Це - низький поріг входження: вже за тиждень навчання можна створити просту гру; кросплатформність: створюючи проект не потрібно задумуватись над великою кількістю технічних деталей; потужність: широкий набір інструментарію надає можливість розробки будь-яких проектів - малих і великих, 2D та 3D додатків, гнучкість і розширюваність: надається можливість не тільки повністю налаштовувати інтерфейс програми, а й створювати власні елементи для швидшої та зручнішої розробки».

DSC 1387

DSC 1365

DSC 1363

DSC 1368

Про ще один важливий аспект говорили під час заняття. Велике ком’юніті. Це унікальна спільнота фахівців, що працюють з Unity, яка є дуже великою, і яка завжди приходить на допомогу. Борис Васьошенко наголошував саме на постійній «присутності» у цій спільноті.

Методист Ольга Дробязко зауважила: «Ця справа вимагає чималих зусиль, і за яскравою картинкою приховується скрупульозна робота. Приємно, що розробники досліджують середовище і готові вдосконалюватися».

Заступниця директора Рівненського центру ПТО ДСЗ Оксана Зигалова задоволена заняттям та цікавими ідеями розробників. Вона підтримала слухачів, вказавши на важливу рису – наполегливість та оригінальність. «У сучасному світі ІТ-технологій потрібно також вміти себе презентувати, скласти і вдало розмістити власні портфоліо та резюме, зауваживши свої сильні сторони, - додала вона. - Особливі досягнення продемонстровані вже сьогодні, зокрема, Романом Матусевичем , Ростиславом Мидляком, Іриною Дмитрук. Робота пана Ростислава заслуговує на особливу увагу». Розробник-початківець зумів втілити новий погляд на складну ситуацію карантинних обмежень та поширення корона вірусу - «COVID-MAN» - гра про коронавірус.

DSC 1372

DSC 1374

Загалом, були представлені наступні роботи: «Bounty Hunter» - платформер, ковбойський вестерн, «Topdown Zombie Shooter» - 2D шутер з видом зверху (особливістю є генерація рівнів випадковим чином: кожного разу створюватиметься новий унікальний рівень), «Robot» - гра про робота, що мандрує намальованим шляхом, «Casino» - віртуальне казино з різними ігровими автоматами.

DSC 1378

 

Після представлення робіт випускники отримали посвідчення про професійне навчання.

DSC 1412

DSC 1407

DSC 1411

DSC 1415

DSC 1416

Насичені лекційні та практичні заняття, а також повний цикл розробки ігор – це той інструментарій, з яким вони складають гідну конкуренцію на ринку праці. Досвід підтверджує, що професійна підготовка на сучасних платформах та у колі досвідчених педагогів і однодумців сприяють якнайшвидшій адаптації до умов реального ігрового бізнесу.

Переглянути фрагменти ігор слухачів можна за посиланням

Головне меню


Лічильник відвідувачів

7918119
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
6673
4407
26365
7856570
110431
134353
7918119

Ваш IP: 216.73.216.121
На сервері час : 2025-05-24 20:15:58
return_links(3); ?>