Перша група слухачів за напрямом «Персонажна анімація» завершила навчання

DSCF7237Сьогодні анімація персонажа займає лідируючі позиції в програмній індустрії. Вона займає не останнє місце в створенні сучасних фільмів, дозволяючи втілити всю повноту фантазії сценаристів додаванням у фільм фантастичних героїв і наділенням їх надлюдськими здібностями. Але саме широке застосування комп'ютерної анімації персонажа можна зустріти у виробництві мультфільмів. На сьогоднішній день мальовані мультфільми відходять у минуле, їм на зміну приходять мультфільми створені на комп'ютері. Крім цього анімація персонажа зустрічається в комп'ютерних симуляторах складних і дорогих систем, наприклад , авіа- тренажерах або тренажерах управління космічними кораблями і станціями. У таких програмах необхідна найвища деталізація зовнішнього середовища і об'єктів управління, але головне, необхідно реалістично відображати самих учасників тренінгу (пілотів, космонавтів) та їх дії. У таких програмних тренажерах від точності представлення самого анімованого персонажа і його рухів залежить корисність застосування програми в процесі навчання. Кінематографія та мультиплікація, створення програмних тренажерів (симуляторів) і комп'ютерних ігор - ось, далеко не повний, список напрямків у програмній індустрії, де використовується комп'ютерна анімація персонажа.

У Рівненському ЦПТО завершила навчання перша група, яка протягом трьох місяців опановувала персонажну анімацію. Про популярність курсу свідчить те, що кілька слухачів навчалися навіть за власні кошти. Серед них – Андрій Філевский, який завершував навчання у першій в історії ЦПТО групі  з тривимірного моделювання. Попрацювавши за отриманим фахом та зрозумівши перспективність напрямку, Андрій вирішив підвищити кваліфікацію ще раз. Адже у містах, де активно працюють ігрові або мультиплікаційні студії, є безліч вакансій.

Аліна Лабунець зі Здолбунова також навчалася за власні кошти. Дівчина вирішила здобути затребуваний у наш час фах, про навчальний заклад служби зайнятості дізналася з рекламних повідомлень. Протягом трьох місяців вивчала моделювання, анімацію, освітлення сцен, рендер. Кожен слухач створив власний анімований персонаж, отримавши додаткову можливість роздрукувати його на 3D – принтері.

 Нині мріє влаштуватися на роботу до ігрової студії. Але розуміє, що перед цим слід попрацювати у режимі фрілансу, напрацювати портфоліо. Проте здобута професія – саме з тих, які дозволяють працювати віддалено, тому в майбутнє Аліна дивиться оптимістично. Тим більше, що під час навчання опанувала не лише тривимірне моделювання, але й основи друку створених моделей на 3D – принтері.

 

Головне меню


Лічильник відвідувачів

7831670
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
1717
8363
10080
7796562
23982
134353
7831670

Ваш IP: 18.189.11.177
На сервері час : 2025-05-06 14:26:17
return_links(3); ?>