Слухачі, які опановують програмування у середовищі Unity 3D, взяли участь у проекті Tarasov GameDev Hub

   іТТ-Тарас n  Слухачі, що навчаються у Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості за напрямом «Створення додатків в середовищі Unity 3D на C#» взяли участь у зустрічах в рамках проекту TarasovGameDevHub. Це інтенсивна навчальна програма для тих, хто хоче створювати онлайн-ігри.Учасники програми під керівництвом Тараса Тарасова пройдуть всі етапи, необхідні для створення власної гри, а саме: пошук ідеї; створення команди; підбір найбільш вдалої технології для реалізації задуманого; реалізація та просування продукту.

    іТТарасов593 n Тарас Тарасов - експерт ігрової індустрії з більш ніж двадцятирічним досвідом, який створив такі ігрові компанії як «AnotherDay», «FriendsGames», «JoyRocks» а також брав участь у створенні багатьох інших.

     Перша зустріч TarasovGameDevHub відбулася 14 травня в головному корпусі НУВГП. Учасниками стали близько сотні тих, хто має бажання створити ігрову компанію або стати членом команди з розробки онлайн-ігор чи просто дізнатися, що таке насправді розробка комп’ютерних ігор.

     Учасники GameDev Hub представили свої проекти, презентували присутнім основну ідею та геймплей майбутніх ігор, визначилися з складом своєї команди (скільки і яких потрібно програмістів, дизайнерів, художників), обрали ключові технології для реалізації та обговорили можливі варіанти монетизації. Слухачі Тарас Курач з Рівного та Андрій Калинка з Чернівців, що навчаються в РЦПТО ДСЗ за напрямом «Створення додатків в середовищі Unity 3D на C#», теж поділилися своїми ідеями та бажанням й надалі розвивати проекти (онлайн-гра жанру «вежі» з мультиплеєром та спортивний баскетбольний симулятор). ікалинка1.3 n

     Загалом було презентовано більше десяти різних проектів. Усім виступаючим Тарас Тарасов допомагав своїми порадами та настановами, базуючись на власному досвіді роботи у сфері ігрової індустрії. Потім учасники зустрічі поспілкувалися між собою для формування команд, що працюватимуть над створенням конкретних проектів. Слухачі РЦПТО ДСЗ теж не гаючи часу сформували команди для реалізації та просування своїх ідей.

  і тарасТТарасов325 n   18 травня відбулася друга зустріч, на якій Тарас Тарасов розповів про те, як потрібно організовувати командну роботу, про технології для організації командної роботи (SCRUM, KANBAN та Trello) та порекомендував відповідну літературу. Він також поінформував, як ці технології використовуються на практиці в ігрових компаніях.

     На виконання роботи виділено три місяці, потім відбудеться презентація готових ігор. Отже, чекаємо результатів та бажаємо всім командам успіхів в реалізації задуманого.

 

Головне меню


Лічильник відвідувачів

6541811
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
215
1444
8890
6508066
49051
94288
6541811

Ваш IP: 18.119.192.55
На сервері час : 2024-05-17 07:23:24
return_links(3); ?>