Навчилися прикрашати довкілля

іЛД-21.05.15. 004   В Олександрійському навчальному відділенні закінчила навчання група слухачів, які підвищували кваліфікацію на курсах цільового призначення «Сучасні технології ландшафтного дизайну, благоустрою та озеленення території».

     Терміну «ландшафтний дизайн» приблизно двісті років, і вперше він з’явився у США, а вже у 19-20 ст. ландшафтний дизайн набув всесвітнього визнання.

     Ландшафтний дизайн – це наука створення комплексу із садово-паркових композицій на території земельних ділянок. Основний принцип ландшафтного дизайну - гармонійне поєднання всіх компонентів на місцевості: природних об’єктів, алей, доріжок, садів, водойм і т.д. Людство дозрівало не одне сторіччя, перш ніж ландшафтний дизайн став окремою галуззю.

     Існує безліч стилів дизайну. Звичайну земельну ділянку можна перетворитися не тільки на красивий і мальовничий куточок, але й обєкт, який відображатиме внутрішній світ і світогляд замовника.

   

  Дизайн ландшафту ділянки підрозділяється на кілька етапів. Кожен етап вимагає максимальної уваги і грамотного виконання. Помилка в цій справі може привести до кардинальних змін зовнішнього вигляду загальної композиції, а також зайвих витрат. Тому роботу з благоустрою та озеленення території варто довірити професіоналам.

     Ось і в РЦПТО упродовж навчання слухачі вивчали основи архітектурно-ландшафтного проектування та ландшафтні роботи, ґрунтознавство, матеріалознавство, основи дендрології та квітникарства, озеленення та благоустрою території, а також виконували окремі практичні роботи.

     Після вручення посвідчень про закінчення курсів випускники, а це як безробітні, направлені на навчання центрами зайнятості, так і слухачі, котрі навчалися за власні кошти, ще чимало самостійно працюватимуть над своїм професійним розвитком.

 

Головне меню


Лічильник відвідувачів

6541721
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
125
1444
8800
6508066
48961
94288
6541721

Ваш IP: 52.15.160.43
На сервері час : 2024-05-17 05:05:50
return_links(3); ?>