25 липня завершила навчання перша група за напрямом «Створення анімації в середовищі Uniti 3D». Протягом п’ятьох тижнів чотирнадцять слухачів опановували ази роботи із технологією Uniti: анімацію та основи програмування. Усі необхідні консультації у підготовці викладачів, створенні навчальних програм, формулюванні вимог до потенційних працівників ігрової студії надала компанія «Joyrocks», одна з філій якої функціонує у Рівному. Під час навчання фахівці компанії неодноразово проводили для слухачів майстер-класи та мотиваційні зустрічі, метою яких було налаштування майбутніх фахівців на досягнення найвищих результатів.
Викладачі Андрій Литвин та Андрій Тума, йдучи назустріч побажанням слухачів, побудували курс так, щоб в кінці навчання група отримала декілька прототипів комп’ютерних ігор. Для досягнення цієї мети майбутні аніматори розділилися на чотири підгрупи, кожна з яких взялася до розробки власного проекту.
Повідомляємо, що у зв’язку з припиненням експлуатації поштових скриньок в домені @ukrwest.net (даний домен закривається провайдером), з 01.08.2014 року буде змінено електронну адресу Рівненського ЦПТО ДСЗ з cpto@cpto.ukrwest.net на cpto@cpto.rv.ua.
Електронні адреси працівників Рівненського ЦПТО ДСЗ також буде змінено на локальне ім’я користувача (логін) @cpto.rv.ua. Локальні імена користувачів не зміняться.
Виготовлення та ремонт взуття – ремесло, що сягає своїм корінням вглибину століть. Перше взуття з’явилося у Євразії 26-30 тис. років тому і являло собою вироблені шкури тварин, якими обгорталася нога. Устілками такого взуття слугували мох та сіно. Стародавні єгиптяни носили сандалії, виготовлені з пальмового листя та папірусу і прикріплювали їх до ноги тоненькими шкіряними смужками, що були прикрашені яскравими камінцями. Давні греки уміли шити напівчеревики, чобітки на шнурівці, що підкреслювали стрункість ніг та користувалися великою популярністю у тогочасних аристократок та ендроміси – чоботи без носака. Але справжньою революцією в історії взуття стало винайдення греками взуттєвої пари, коли правий і лівий черевики шилися по різних лекалах. З цього моменту професія взуттьовика остаточно оформилася, як окремий вид людської діяльності.
На сучасному етапі розвитку в Україні гостро постає проблема, пов’язана з необхідністю швидкої підготовки (перепідготовки) висококваліфікованого
робітника, здатного адаптуватись до швидкоплинних виробничих умов. Вирішення даної проблеми вбачається через впровадження дистанційних технологій навчання.
Дистанційне навчання дає можливість швидко оновлювати знання, що черпаються зі світових інформаційних ресурсів. Крім того, воно дозволяє без обмежень розширити аудиторію викладача, попри географічні та адміністративні кордони та фінансові можливості і дає слухачеві свободу у виборі форм, методів та засобів навчання. Але така форма навчання суттєво (нормативно, організаційно, технологічно тощо) відрізняється від традиційної. Впровадження дистанційного навчання у професійно-технічних навчальних закладах можливе за умови вирішення проблем, пов’язаних не лише з рівнем технічного устаткування, але й нормативно-правового та інформаційно-методичного забезпечення.
Північні райони Рівненської області мають певні особливості. Так, у структурі економіки переважає сільськогосподарське виробництво та заготівлі, робота у приватних господарствах, деревообробка, будівництво, торгівля, дрібне підприємництво. Відповідно, населення Полісся постійно залучене до діяльності на місцях, і не може надовго залишати домівку. Ці особливості були враховані обласним центром зайнятості в усіх аспектах, і в тому числі – у підходах до навчання. Навчальні послуги максимально наблизили до потенційних слухачів, створивши десять років тому Сарненське навчальне відділення, де отримують професійну підготовку безробітні Сарненського, Зарічненського, Дубровицького,Рокитнівського, Володимирецького, районів. Нещодавно відділення було повністю оновлене, із врахуванням змін у технологіях, нових позицій на місцевому ринку праці та майбутніх потреб роботодавців.
Олександра Петруніна, спрямована на навчання Славутським міським центром зайнятості, давно мріяла отримати фах перукаря. Про РЦПТО ДСЗ дізналася ще до того, як стала на облік. Олександра розповідає:
- Я свідомо обрала саме цей навчальний заклад серед безлічі професійних курсів. Причина проста: чула дуже багато позитивних відгуків про якість навчання і умови проживання. Тому, ставши на облік, одразу заявила про своє бажання навчатися тут, хоча пропозицій було багато. Під час навчання переконалася особисто в правдивості відгуків, тепер я сама рекомендую навчатися тут усім знайомим.
За освітою я – психолог, проте жодного дня не працювала за спеціальністю: після п’ятого курсу одразу пішла у декретну відпустку. Під час вимушеної кар’єрної паузи вирішила опанувати мистецтво візажу, займаюся цим ось уже третій рік. Власне, зрозуміла, що ця діяльність цікавить мене набагато більше, ніж психологія. Тим більше, працюючи майстром, знання психології можна застосовувати постійно, це дуже хороший допоміжний навик.