Косметики мають хороші перспективи працевлаштування

     косметики-DSCF8193і  2 грудня успішно закінчила навчання група слухачок, які опановували у Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості професію косметика. Такі фахівці зараз нарозхват, адже відкриваються нові салони і центри краси, косметичні кабінети. До навчання слухачки із Рівненської, Закарпатської та Чернівецької областей уже отримали базову медичну освіту, а дехто – ще й вищу педагогічну.

Благодійні майстер-класи для людей з особливими потребами

DSCF8216s  3 грудня фахівці та слухачі Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості завітали в обласний центр професійної реабілітації інвалідів, що у селі Олександрія.

     Як зазначила заступник директора РЦПТО ДСЗ з навчально-виробничої роботи Руслана Бодренко, у навчальному закладі з увагою і розумінням ставляться до потреб людей з інвалідністю. Приміром, тільки цього року в центрі опановували професії та підвищували кваліфікацію 154 особи. А майстер-класи у Міжнародний день інвалідів для людей, які проходять професійну реабілітацію в Олександрії, уже стали традиційними.

Роботодавцям підготували кваліфікованих секретарів

      Фірма, установа чи організація починається із секретаря, як театр починається з вішака. Саме секретар - обличчя установи, координуючий центр, права рука керівника підприємства. Тому сучасні кваліфіковані спеціалісти цієї професії завжди потрібні керівникам різних рангів, аби якісно і організовано вирішувати поставлені перед ними завдання. Тут важливі і ділові, й організаторські, і комунікативні якості. Поєднання розумової праці з організаторськими вміннями роблять цю професію однією з найбільш перспективних професій нового типу, в яких основою кваліфікації є високий рівень загальної і спеціальної освіти, особливо цікавою для молоді.

Інвалідність – не перешкода для професійного навчання

   У комплексній системі реабілітації інвалідів професійна реабілітація та наступна трудова зайнятість – одні з найважливіших засобів інтеграції в суспільство людей з обмеженими фізичними можливостями. Це сприяє їхньому самозабезпеченню та матеріальній незалежності, а найголовніше - є засобом самоствердження особистості.

     Законом України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» визначено, що «професійна реабілітація - це система заходів, спрямованих на підготовку особи до професійної діяльності, відновлення чи здобуття професійної працездатності шляхом адаптації, навчання, перенавчання чи перекваліфікації з можливим подальшим працевлаштуванням». Тому професійна реабілітація має на меті забезпечити конкурентоспроможність інвалідів на ринку праці, їхнє працевлаштування як у звичайних виробничих умовах, так і у спеціально створених умовах праці.

   У Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості з увагою та турботою ставляться до навчання людей з особливими потребами. Упродовж січня – листопада 2014 року у навчальному закладі опановували професії 32 особи з інвалідністю. Вони здобували професії монтажника інформаційно-комунікаційного устаткування, продавця, слюсаря з ремонту автомобіля, взуттьовика, бармена, водія автомобіля, кухаря, діловода, касира, косметика, оператора котельні, педикюрника, кравця та ін. Ще 122 особи навчалися на курсах підвищення кваліфікації.

Навчитися і допомогти воїнам

     139499848s28 листопада на базі навчально-виробничого комплексу Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості для слухачів, котрі опановують професію кондитера, провели незвичайний майстер-клас. До його організації та проведення долучилася благодійна організація «Фонд РУЄВИТ», яка допомагає українським військовим.

     А навчалися майбутні кондитери випічці та оформленню медового пряника. Провела майстер-клас відома рівненська майстриня Валентина Карбишева.

Підготували фахівців для перспективної галузі

   DSCF8141s26 листопада у Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості у присутності роботодавця захищали свої підсумкові проекти випускники курсів «Створення анімації в середовищі Uniti 3D».

     За словами викладача Андрія Туми, слухачі на початку навчання отримали завдання щодо розробки ігор та створення їх анімаційних складових. У навчальному процесі застосовувалися інноваційні технології, зокрема, метод проектів, а також хмарні сервіси Google та системи організації  проектів Asana і Trello.

     Слухачі були поділені на три творчі групи для спільної роботи над проектами. Робота кожної групи була розбита на етапи: розробка ідеї гри, написання сценарію, розробка організаційного плану, робота над проектом, підготовка презентації для захисту готового проекту.

Головне меню


Лічильник відвідувачів

8054812
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
3592
6360
9952
8019795
3592
104238
8054812

Ваш IP: 216.73.216.7
На сервері час : 2025-07-01 14:50:36
return_links(3); ?>